Sunday, June 10, 2012

gud bye bloging,facebooking n sewaktu dengannya :))

Assalamualaikum.


Huhuhu. Sedar tak sedar sekarang dah bulan 6. So,ada 4 bulan je untuk SPM. Cuak tak cuak. Tapi,aku yakin,result SPM tu bukan segalanya. Just a bit kejayaan yang Tuhan nak bagi kat aku. SPM is not too everything lah :)) Tapi ape-ape pun memang kena study betul-betul. Umat Islam boleh!!!


jawab betul-betul!!!
Balik ni,tak sabar jumpa cikgu add math. Mintak ampun and maap sebab pembetulan 400x tak sentuh sikit pun. Bukan malas tapi penat :)) Cikgu Yana cakap,dia tak halalkan ilmu kalau tipu dia. So,tak mau la tipu-tipu :))


Cuti nih,aku rasa dosa yang aku buat menggunung giler-giler :((. Dengan tak tutup auratnye,dengan mata tak jaga. Huh,2minggu yang mencabar iman. Dan,aku yakin,kalau aku masuk uni nanti,bukan setakat ni je yang aku tengok :(( Malah lebih. And tetibe aku jadi takuut :((


Takut tak dapat cope dengan life. Takut culture shock. Takut kena band. Takut orang mengata. Huhuhu. Life yang tak indah. Huhuhu. Dah la aku ni penakut orangnye even aku suka teroka benda baru. Huhuhu.


Tak mau orang kacau. :))
Tak tau lagi nak merepek ape :)) k,assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment