Saturday, July 7, 2012

Kearah perubahan, Insya-Allah :D

Assalamualaikum.


Penat dah buat dosa . Asyik tayang aurat sana-sini untuk tatapan ajnabi. Memang gaya macam diorang tak kisah, tapi even kita nak bagi alasan pun, aurat tetap aurat. Lepas ni nak change. Tak nak lagi orang tengok kaki aku yang tak cantik ni.

Gaya cakap memeng senang. Tapi hakikat nak buat tu macam tak senang je. Ye la,trademark aku, 1 change led to thousand sacrifice. Dahsyat kan? Alasan orang yang malas nak change.


Hakikatnye, aku sebenarnye tak istiqamah. Perkara paling susah bagi aku,istiqamah lah. Tak tau la. Sebab setan banyak sangat kot. Asyik-asyik ikut cakap setan je, bila nak ikut cakap malaikat, ye tidak? lagipun, hayat tak lama. Bila-bila Allah boleh tarik.


Aku ni asyik ingat pasal mati je kan. Memang la. Mati tu pasti. Tak cepat, tak lambat. So, inagt-ingat la ye sebab ingat mati pun dapat pahala :D


Renung-renungkan dan selamat beramal :D


No comments:

Post a Comment