Sunday, November 6, 2011

Aksi lucah macam dah jadi norm.....

Assalamualaikum...

Lately,filem melayu banyak di pasaran sekarang.Saya suka tengok!hehe.Yelah,siapa yang tengok filem sendiri kalau bukan kita.Kita la antara yang menyumbang masa untuk menonton filem-filem tersebut.

Bila cakap pasal filem melayu,saya terperasan banyak aksi 'lucah' yang agak slow.Just macam kalau kita sensitif bab-bab macam ni,cepat la terasa.Tapi kalau orang rasa benda tu hanya sekadar "lawak jenaka",saya nak kata apa kan.Tu semua depend pada pandangan masing-masing.Tapi jujur saya cakap,Saya takut tengok filem melayu sekarang.

Kebanyakan cerita melayu,bapa saudara saya yang downloadkan.Saya tukang tengok jer:).Saya tengok filem tu bersama beberapa orang adik saudara saya yang umurnya dalam lingkungan 4~12 tahun.Cuba anda bayangkan,seandainya sejak dari kecil kanak-kanak sudah terdidik melihat aksi-aksi yang tidak sepatutnya,bagaimanakah pemikiran mereka?Tau ke mereka bezakan yang baik dan yang buruk?Yang boleh diambil dan tak boleh  diambil iktibar?

Ntah,tiada jawapan untuk itu.

Kadang-kala kita tak perasan.Mungkin sebab dah jadi norm kat malaysia ni.Bogel,buat hubungan before nikah,mengandung anak luar nikah,pergi disko.Rasanya setiap cerita kat malaysia ada babak-babak yang saya cakap tu.

Nak bukti???

Kat bawah ni ada beberapa pic yang saya sempat ambil dari cerita-cerita yang saya tengok belakangan ni:

Ni babak dalam bini-biniku gangster...siap bagi kondom lagi.. 

Astaga.....macam orang tak pakai baju....

Dalam botol.....

Kalau cucu jumpa hantu,takyah takut.Cucu bogel je depan dia.Nanti lari lah...

Ni je yang sempat snap n perasan.Ni baru Malaysia punya filem,belum lagi filem barat.Kalau filem barat tu,semua diterjahnya!
P/s:Saya layan semua filem,lagu,movie bla..bla...bla....

No comments:

Post a Comment