Friday, December 23, 2011

Sahabat,maafkan aku.......

Assalamualaikum...

Saya rasa...berdosa.Sangat-sangat berdosa.Kehadiran teman sememangnya menggamit jiwa tapi.....Ntah lah,rasa seakan-akan mahu melarikan diri darinya.Hanya meminta dia memahami keadaanku,padahal aku tidak memahami perasaannya.Adakah aku bersalah?

Aku...cemburu.Benar,aku sangat cemburu orangnya.Tanpamu,aku benar-benar terasa kehilangan.Aku memohon sejuta kemaafan darimu...


Aku tidak bergembira disaat kau gembira.Meskipun kita berkongsi kegembiraan,namun disudut hati kecilku,aku berasa kekecewaan.Maafkan aku.Aku tak mampu untuk membendung rasa ini.....


Sahabat,aku sedar,bagimu,aku amat penting.Raut wajahku juga memamerkan rasa yang sama.Tapi sahabat,dari sudut hati kecilku,aku aku merasakan kau hanya boneka bernyawa.Maafkan aku sahabat.Aku berdosa padamu.....




Maaf...Aku berdosa...Tapi sahabat,Ingatlah,walau apapun coretanku,kata-kataku kepadamu,sememangnya aku sejujurnya cuba ikhlaskan diri sendiri......Kerana,bukan mudah,aku mendapat sahabat sebaik kamu,sejujur kamu,sepintar kamu,bersamamu membuatkan aku berasa lebih dekat dengan Tuhan yang menciptakanku.....




P/S:I <3 you much my friends......

No comments:

Post a Comment