Tuesday, November 13, 2012

Nenek!! moga cepat sembuh ~w~ huhu

Assalamualaikum....

Hewhew. Malam yang indah :)) Esok dah nak balik sekolah dah. Esok ada kelas physics pepagi , pepetang dan pepagi lagi skali. hewhew. Bestnyer kelas banyak-banyak. Macam mane la skola SBP lain yang tak balik tu kan?? Mesti prestasi pelajar tu maintain sebab kelas ada byak sangat kan???

Ok stop cerita pasal skola. Now it a begining of my story....


Huhu.. Nenek masuk hospital. Salur darah kat kaki tersumbat. Sedih betul tengok keadaan dia. kita tengok dah rasa sakit, apatah lagi orang yang merasa kan? Tentu lagi parah kan,kan....

Tadi masa petang tadi dah tertumpah dah tengok atuk mak. Sedih dengar ayat dia. Anyway everybody in this wolrd will face the death. Sooner or later je yang tentukan. Aku dah macam takde hati dah untuk teruskan attend kelas-kelas ni semua. Sebab hati aku kat Muar. Not kat kelas.

Tapi, anyway aku kena teruskan gak perjalanan ni. After all this years aku study, takkan nak give up sebab benda ni kan? Kalau atuk mak panjang umur, lepas SPM biar la aku jaga dia kan,kan? Ada banyak projek lepas spm... Huhuhuhu....

This is my atuk mak. Pray for her healthy :)) All of us <3 Rokiah Yunos 
This is her leg that will be cut by the doctor. bye bye kaki~~~

Huhuhu. Allah know best for her anyway. Berserah pada Allah and bertawakal. Tu lagi better dari tak buat apa-apa kan... She just needed prayer from all of muslim in the world.May she be shaded by His mercy :))

I <3 YOU, Tok Mak !!!

No comments:

Post a Comment