Thursday, December 6, 2012

^_^

Assalamualaikum...

Well dah lama tak update cerita peribadi aku (ceh). Hehe. Any how, anyway, aku dah habis SPM.Huh, rasa beban dah lepas sikit. Alhamdulillah. Lepas ni kena giat la belajar memandu @ memasak @ housekeeping agar tak nyesal kemudian hari. Cewah! Gaya macam lepas ni nak buat ape je kan? kan? LOL

Well, well. Sekolah pun dah habis. So, baju sekolah dah boleh buat kain buruk dah. Memandangkan aku dah tak ada adik perempuan lagi, so, baju tu masuk bakul je la. Hehehe.

Well kalau nak cerita pengalaman kat sekolah ni, kalau susun jari kaki pun tak cukup tau. Kenangan indah?? Emm, semua indah belaka. tapi yang paling indah opkos la kenangan mem'prank'kan Noor Zalifah, my truthly friend. Dan yang menggagalkan rancangan itu, opkos la aku kan?? Huhuhu. Kesian Zakira Imana, plan punyalah cantik, tapi aku la dah gagalkan rancangan dia. Esoknya aku dengan Zakira, lewat subuh. Pukul 6.30 woo aku bangun. Ingat pukul 5.30. Dua-dua tak sedar. Haih!

Kenangan pahit?? Adakah itu kenangan yang membuatkan aku menangis?? Tentulah tidak kan???  Kalau nak diikutkan, kenangan pahit masa ade mamat tu cakap loving-loving dengan aku kot. Sebab benda-benda ni aku tak minat+ tak suka, so, mungkinlah kot. Haih, budak sekolah zaman sekarang, takde couple macam tak boleh hidup je. Padahal, takde mak bapak la baru tak boleh hidup.....huhuhu

So, lepas ni, i will start my new life insya-Allah. boleh la join sepupu aku dalam kelab Budak U kan? kan? hehehe




No comments:

Post a Comment